|
Podyplomowe Studium Strategicznego Zarządzania Marketingowego SZKOŁA GŁÓWNA HANDLOWA - Kolegium Nauk o Przedsiębiorstwie al. Niepodległości 164 budynek F, pok. 105, 02-554 telefon: (0-22) 564 92 22, 564 93 83; telefaks: (0-22) 849 50 36
|
Platforma Edukacyjna - gotowe opracowania lekcji oraz testów.
|
Od 01.01.2015 odwiedzono tę wizytówkę 1520 razy.
Chcesz zwiększyć zainteresowanie Twoją jednostką?
Zaprezentuj w naszym informatorze swoją jednostkę ->>>
|
|
* szkolnictwo.pl - najpopularniejszy informator edukacyjny - 1,5 mln użytkowników miesięcznie
» Bieżące edycje
- Edycja V - nabór został zakończony; edycja została uruchomiona w semestrze zimowym roku akademickiego 2003/2004 (zajęcia rozpoczęły się w październiku 2003 r.)
- Edycja VI - edycja zostanie uruchomiona w semestrze zimowym roku akademickiego 2005/2006 (zajęcia rozpoczną się w październiku 2005 r.). Zapisy będą przyjmowane od 15 czerwca 2005 r.
- Uwaga: uprzejmie informujemy, że kierownictwo studium nie planuje uruchamiania kolejnych edycji studium.
Poniższe informacje dotyczą edycji VI.
» Czesne
Opłata za całość studiów wynosi 6 200 zł (wpłata jednorazowa).
Czesne obejmuje koszt materiałów dydaktycznych, a także koszt wydania świadectwa ukończenia studium.
Zobacz: numer konta. Tytuł wpłaty: "500-06-0188".
» Tryb naboru
Rekrutacja kandydatów na studia jest otwarta i odbywa się na zasadzie kolejności zgłoszeń (wniesienie opłaty za studia oraz złożenie w sekretariacie kompletu wymaganych dokumentów jest równoznaczne z przyjęciem).
Wymagane dokumenty:
» Cel studium
Wiedza na temat marketingu w polskich przedsiębiorstwach wyraźnie podnosi się na wyższy poziom, co tworzy zapotrzebowanie na wiedzę z zakresu zastosowania marketingu w długofalowym zarządzaniu firmy. Z empirycznych badań prowadzonych w polskich przedsiębiorstwach wynika, że istnieją znaczne luki w wiedzy i umiejętnościach związanych ze strategicznym zarządzaniem marketingowym. Silnie konkurencyjne otoczenie, w którym działają firmy międzynarodowe i globalne, wymaga wyposażenia firm w koncepcje i narzędzia strategicznego zarządzania marketingowego. Zatem celem studium jest:
- zapoznanie słuchaczy z koncepcjami strategicznego zarządzania marketingowego (SZM),
- wyposażenie słuchaczy w narzędzia analityczne,
- przekazanie wiedzy dotyczącej warunków wdrożenia strategicznego zarządzania marketingowego w organizacjach,
- kształtowanie myślenia strategicznego oraz umiejętności potrzebnych w strategicznym zarządzaniu marketingowym.
» Program studium
- Wybrane problemy teorii rynku i konkurencji.
- Otoczenie firm.
- Krajowe i międzynarodowe otoczenie firm.
- Zachowania na rynku (konsumentów, organizacji).
- Rynek Unii Europejskiej.
- Marketingowy system informacji.
- Marketingowe analizy przedsiębiorstwa:
- jakościowe analizy marketingowe;
- narzędzia ilościowe w analizach marketingowych.
- Kształtowanie strategii marketingowej.
- Plany marketingowe - koncepcja, klasyfikacja opracowywanie.
- Marketingowe strategie przedsiębiorstw.
- Segmentacja rynku.
- Pozycjonowanie produktu.
- Strategie marketingu mix.
- Kształtowanie umiejętności marketingowych.
- kreatywne myślenie w marketingu;
- budowanie zespołów;
- negocjacje;
- organizacja marketingu w firmie.
- Analiza przypadków z zakresu SZM.
- Seminarium dyplomowe.
Program studium obejmuje łącznie 160 godzin zajęć dydaktycznych. Znaczna część zajęć ma formę warsztatów.
Warunkiem ukończenia studium jest zdanie egzaminu końcowego, a także napisanie i obrona pracy dyplomowej.
» Organizacja studium
Studium trwa 2 semestry i jest uruchamiane w semestrze zimowym. Zajęcia rozpoczynają się w październiku danego roku i kończą w czerwcu następnego roku. Zapisy przyjmowane są od maja lub czerwca tego roku, w którym ma zostać uruchomiona dana edycja studium.
Zajęcia w ramach studium odbywają się raz lub dwa razy w miesiącu, w soboty i niedziele.
Kierownik studium: prof. dr hab. Marianna Strzyżewska, e-mail: mstrzy@sgh.waw.pl
Sekretarz studium: Urszula Bożek, e-mail: ubozek@sgh.waw.pl
» Dodatkowe informacje i zapisy
Kolegium Nauk o Przedsiębiorstwie al. Niepodległości 164 budynek F, pok. 105 (I piętro) 02-554 Warszawa
telefon: (0-22) 564 92 22, 564 93 83 telefaks: (0-22) 849 50 36
Informacji udziela i zapisy przyjmuje: mgr Krystyna Złotkowska
|
Pełna prezentacja szkoły pojawi się po zatwierdzeniu oferty przedstawionej szkole.
Jeżeli szkoła nie otrzymała oferty, prosimy o kontakt:
zmiany@szkolnictwo.pl
Umieść poniższy link na swojej stronie aby wzmocnić promocję tej jednostki oraz jej pozycjonowanie w wyszukiwarkach internetowych:
X
TO JEST ROBOCZA PREZENTACJA JEDNOSTKI!
Zapraszamy jednostkę edukacyjną do współpracy.
Wypełnij formularz >>>
Od 20tu lat najpopularniejszy i największy
informator branży edukacyjnej
- przedszkola, szkoły, uczelnie -kolonie, zielone szkoły - inne jednostki
|
OKS www.szkolnictwo.pl e-mail: zmiany@szkolnictwo.pl - ponad 1,5mln użytkowników/mies.
|
Zarejestruj się lub zaloguj, aby mieć pełny dostęp do informatora o szkołach.
Nauczycielu! Bezpłatne, interaktywne lekcje i testy oraz prezentacje w PowerPoint`cie --> www.szkolnictwo.pl (w zakładce "Nauka").
|
|
|